RSS
poniedziałek, 07 grudnia 2015
.

No przeciez ja sie wykoncze. Zaczalem pisac tego bloga bo mi powiedzial psycholog ze to mi pomoze. I w sumie pomagalo. Potem nie pisalem tyle czasu, bo byl wzgledny spokoj. A teraz znow sie zaczelo. Tak sie zastanawiam czy kiedys porzuce ten blog? Czy wiecznie bedzie tak ze ktos bedzi wlazil z butami w moje zycie? Teraz znowu wrocilem do punktu wyjscia. Juz nie mam sily. Mam ochote kogos zabic. 

22:57, garfield_cat
Link Komentarze (3) »
niedziela, 06 grudnia 2015
Mąż

Jej mąż nie daje spokoju, od dwóch lat jest notorycznie obecny w naszym życiu... 

Co robić ? Jak to znieść ?

Czemu nie chce się odczepić ?

19:08, garfield_cat
Link Komentarze (3) »
poniedziałek, 05 października 2015
nic

Moje zycie jest takie puste. Ani rodziny, ani slubu. Nic. 

22:51, garfield_cat
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 04 czerwca 2015
.

Czy cos zlego w tym ze chcialbym miec dziecko? Ona juz ma. I jest zadowolona. Ja tez chcialbym uslyszec tato...

00:36, garfield_cat
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 02 czerwca 2015
.

I tylko na moment jest dobrze. Czasami dziwie sie ze to moje serce jest w stanie tyle zniesc... oni wracaja jak demony.

01:32, garfield_cat
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 53